RATHER BLACK [SCREEN]
LIKE HORSES STANDING IN THE RAIN
CINÉMOON
ENDJOY
FIRST TIME
INFLORESCENCE
BELIEVE
FINAL STAGE
36KFRGB SPCL: DMD KIU LIDT*
THE MANIFESTATION OF CAPITALISM
AUTUMN
LEAVING MONOCHROMIA
BREAK
FOREVER
COMPARE
DIE REISE MIT DER EISENBAHN HAT SICH DURCHAUS EIN WENIG GELOHNT
THE NICEST PLACE HE NEVER HAS SEEN
DER LAUF UND CHOPIN
SENSE+INNOCENCE
OHNE SCHLECHTES GEWISSEN GENIESSEN
NEUSEENLAND
NEXT IN LINE
ENJOYING WITHOUT A BAD CONSCIENCE
2010, HD, 8', GER, ENG SUB, STEREO, COLOR, 16:9
Eine stark bewegte Kamera dokumentiert in meist nahen Einstellungen einen Mann, der verschiedenes Fastfood durch einen Fleischwolf dreht, das Ergebnis anschließend sortiert, mixt, knetet, formt und erwärmt. Während des gesamten Films äußert eine Frau aus dem Off Gedanken über das/ihr Leben.
The camera documents in close focused images a man in a kitchen. He squeezes several fast food through a meat grinder, sorts the result, mixes, kneads, shapes and heated it. Throughout the film a woman in voice over describes her thoughts about life.
2010, HD, 8', GER, ENG SUB, STEREO, COLOR, 16:9
Eine stark bewegte Kamera dokumentiert in meist nahen Einstellungen einen Mann, der verschiedenes Fastfood durch einen Fleischwolf dreht, das Ergebnis anschließend sortiert, mixt, knetet, formt und erwärmt. Während des gesamten Films äußert eine Frau aus dem Off Gedanken über das/ihr Leben.
The camera documents in close focused images a man in a kitchen. He squeezes several fast food through a meat grinder, sorts the result, mixes, kneads, shapes and heated it. Throughout the film a woman in voice over describes her thoughts about life.